fredag 31 maj 2013

Städning och mental förberedelse

Här hemma städas det för fullt! Eller ja, nu tog jag en liten matpaus ;) Men städning för det mesta, och är mer än halvvägs klar nu iaf. Bara vardagsrum och toan kvar nu, och det får nog vänta tills imorn :)

Den mentala förberedelsen är inför min examen som är ikväll! Wohoo! Det kommer nog kännas väldigt underligt att stå där med examensbeviset i handen, men det ska bli skönt. Ska skriva en sammanfattning om mina känslor efter utbildningen någon annan dag. Jag ta iaf tåget till Märsta kl 17:11 så jag hinner bara med lite Alice-tid innan, sen får hon och M ha en mysig fredagskväll tillsammans :) Jag hoppas att nattningen funkar ikväll också, vi har kommit in i en riktigt bra period så det har inte varit skrik vid nattning på snart två veckor. Superskönt!

Nä, nu ska jag återgå till städandet och sen hämta liten på dagis (och för alla moraltanter så tar inte min termin slut förrän idag så då får Alice gå heltid på dagis utan problem). Håll en tumme för mig att allt går bra ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar