onsdag 1 maj 2013

Välkommen härliga vår!

Igår var det ju valborgsmässoafton, så därmed är det vår på riktigt :) Jag hade en vanlig dag på praktiken men Alice fick kortare dag på dagis och hämtades av mormor. De två åkte till Hammarskog och tittade på när den brasan tändes. När jag kom hem så grillades det god mat hos mormor och morfar och vi avslutade kvällen med att gå förbi brasan på Fålhagens IP. En trevlig valborg :)

Idag var vi ju lediga hela familjen, och när jag klädde på mig för att åka till stallet så ville Alice följa med. Perfekt tänkte jag och bad M att åka med oss och ta sin kamera också. Vi hade en liten photoshoot med Wille så förhoppningsvis har jag en ny, fin header här på bloggen snart! Måste ha tid/ork att gå igenom bilderna bara. Alice var inte riktigt på humör hela tiden men nåt blev det nog iaf. Det är så mysigt att hon älskar att vara i stallet, Wille får alltid en massa kramar och pussar och morötter av henne ♥

Efter stallet åkte vi till K-Rauta. Ett besök som efter lite velande och mätande och funderande slutade med ett nytt set utemöbler till balkongen! :) Det fanns däremot inte i lager så det får bli en produktbild istället. Får ta riktiga bilder när vi fått hem och upp allt :)

Alice blev helt förälskad i en liten hammock för barn. Ska se om det går att övertala M om att hon ska få den av honom ;)

Det enda smolket idag är väl att mitt huvud inte har velat samarbeta så jag har haft en hel del huvudvärk. Känner att det är på g tillbaka nu igen också :( Det innebär att det är dags att packa ihop datorn, förbereda kläder till imorgon för både mig och Alice samt matsäck till oss båda. Ja, ni vet, allt det där "jag ska bara" som man gör innan man går och lägger sig ;) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar