måndag 16 juni 2014

Fjärilshuset i Haga, bildbomb!

Igår, söndag, åkte Alice och jag på utflykt tillsammans med faster Towe. Destinationen var Fjärilshuset i Haga, och jag tyckte att det var ett ypperligt tillfälle för mig att öva med kameran :) Så istället för att berätta en massa om dagen så bildbombar jag lite med de bilder jag blev mest nöjd med från fjärilarna på akvariet, Haga Ocean. Kom ihåg att jag är nybörjare på det här och bilderna är helt oredigerade! :)











 Så jäkla synd att jag kapade stjärtfenan på hajen ovan...




Vi hade verkligen en härlig dag i värmen :) Och jag vill tillbaka och då tillbringa mer tid i parken! Jag gillar ju historia och det är ju Haga fullt av, samtidigt som det är så publikt och används av allmänheten. I like! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar