tisdag 10 juni 2014

Help?

Jag börjar bli mer och mer less på min "måne" som sitter som en stor blaffa på vardagsrumsväggen. Ful är vad den är faktiskt, och den förstör all möjlighet till tavlor eller så på väggen. Kolla bara!


Den är ca 95 cm i diameter och guldflammig. Snyggt va?

Jag hittade de här fjärilarna på tradera och funderar på om det kan rädda upp lite? Vi har ju fjärilar på andra ställen i vardagsrummet också.

Men det kanske bara gör att det ser ännu konstigare ut? Och det löser inte heller problemet med möjligheten att hänga tavlor på väggen. Nästa alternativ är väl att måla över den men då är frågan hur bra det blir och om hela väggen då måste målas för att det inte ska se kasst ut? Suck igen. Jag tar GÄRNA emot alla möjliga tips på vad jag kan göra åt denna tingest, för det börjar verkligen gnaga i mig! ;)

Nu ska jag sova ovh jag har som vanligt prokrastinerat allt inför morgondagens första boendestödsbesök så jag kommer ha en hel del att pyssla med när Alice har lämnats på dagis! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar