tisdag 10 januari 2012

Dåligt uppdaterat...

Ibland orkar jag bara inte, precis som att jag ibland kan uppdatera flera ggr/dag. Det är ganska vanligt med min diagnos tror jag.

Iaf, sammanfattning.
Måndag - upp som en sol, ned som en pannkaka. Började med provridning av Wille som gick jättebra! Så nu har vi en ny medryttare :D Sen åkte jag och Alice och badade med en stallkompis och hennes dotter (som är två dagar äldre än Alice). Jättemysigt! På kvällen däremot så strulade allt för sambon så vår egentid tillsammans försvann vilket båda blev griniga på. Natten blev dessutom stökig med ännu mer tandstrul så vi var ganska slut när vi vaknade, alla tre!

Dagen idag har ägnats åt AB Cyklett. Ni anar inte hur skönt det ska bli när det här förbenade arbetet är klart! Men en sväng till stallet för att fixa maten och en sväng till Fyrishov hanns också med :)

Morfar är i London så för att ge M lite andrum där hemma sover Alice och jag hos mormor i natt. Ska ju tillbaka till skolan i morgon också så det kan vara skönt att inte behöva åka hit innan jag kör på morgonen.

Apropå skolan så borde jag nog gå och lägga oss nu. Sov gott vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar