lördag 28 januari 2012

Ny vagn!!


Idag har vi varit och beställt en ny sittvagn till lillmonstret :D En Emmaljunga Scooter S i färgen aubergine blev det (bilden lånad från emmaljunga.se), visst är den snygg?

Sen testade vi nya snabbmatsstället Sushi of Sweden och för mig som inte är nåt jättefan av sushi så var det ingen hit. Inte alls. Dessutom var det inte barnvänligt för fem öre, de hade inte ens några barnstolar att låna... Fick iaf värmt Alice mat så det var ju alltid något.

I morgon har jag morgonen och lunchen på stallet, funderar på om jag ska inviga nya kandaret med en sväng på ridbanan? Eller på fältet vid hagarna kanske! Jag tömkörde Wille i onsdags och då var han ruskigt fin, sådär så att jag nästan rös längs hela ryggen av lycka. <3 Det måste betyda att S rider honom väldigt bra! Jag är så glad att jag hittade henne, för både Willes och min skull :)

För övrigt så blev monsterungen 10 månader igår. Snart är hon ett helt år... Jag hinner inte med!! Underbara unge <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar