tisdag 31 januari 2012

Nämen se på attsingen :D

I måndags förra veckan så åkte jag och Alice till Barnens Hus för fotografering. Tror att jag berättade om det då. Iaf så om man var med i deras modelltävling så fick man ett foto (stl 13*18) gratis. Ni känner väl mig, gratis är gott! Sagt och gjort och fotot blev väldigt fint :)

Idag ringer telefonen helt plötsligt. ALICE VANN!! :D Coolt va? Så på fredag är det dags för fotografering, tror att det är till reklambladet. Utöver det så vann hon 500:- i presentkort på Barnens Hus och 500:- i presentkort på fotofirman som gör fotograferingen, fotosmile.se. Trevliga priser tycker mamma och mormor!

För övrigt så har liten också fått träffa sina älskade kusiner också <3 I lördags var A hos mormor. Alice ville mest kramas med honom, inte lika uppskattat av A ;) Men bitvis leker de riktigt fint tillsammans. I går var E hemma hos mormor. Hon följde med till bvc och när jag var i stallet var de ute och åkte pulka! E är bästa barnvakten enligt Alice <3

Och bvc ja, 10månaderskollen. Alice fick en OK stämpel i rumpan efter att ha vägts till 8910 gram och mätts till 74,3 cm lång. Inte konstigt att jag tycker att 68-kläderna är lite små ;) Snart är det dags att plocka fram nästa storlek igen ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar