onsdag 20 juni 2012

Packad och glad?

Tänkt så mycket saker man måste ha med sig för fyra dagar (tre nätter) borta :P Iaf när det både ska vara solvarmt och ösregn. Speciellt när man har en drygt ett år gammal vildbasare med sig! Det behövs ju både kläder, leksaker, mat och blöjor. Men men, har jag missat nåt så finns Östhammar en bit bort och det är bara en timme hem, typ :)

Så, i morgon äter vi frukost och packar in oss i bilen. Först kör vi till svärföräldrarna och hämtar post, ska in på lite affärer på vägen också. Sen lunch och sen kör vi ut till Ornöviken och firar midsommar! :) Måste nog svänga inom mina föräldrar och ta en kopp kaffe också, annars överlever jag inte resan ;)

Men jag har med mig dator och mobil med internetaccess så jag ska överleva där också. Lär ju vara med Alice i vår lillstuga när hon har somnat för natten så jag måste ha nåt att roa mig med. Men jag har också bok och filmer på datorn, ska försöka ta tillfället i akt och slappna av ordentligt! :)

Så, om jag inte skriver nåt innan dess, glad midsommar till alla! :)


Bjuder på en bonusbild på en blivande ryttarinna som älskar att rida på Wille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar