tisdag 19 juni 2012

Varför ska det vara så svårt?

Ja? Att ta tag i saker alltså. Framför mig ligger en hög med tvätt som ska sorteras. Det är blandat med allas kläder, + att det är en hel del av Alice kläder som ska sorteras ut. Jag har verkligen ingen motivation just nu, men det måste göras. Inte minst för att kunna packa inför en långhelg ute i stugan. Väderleksrapporterna är ju så skiftande så man måste packa både för strålande sol och värme, såväl som för ösregn. Leksaker lär ju också packas... Men det ska ändå bli skönt att komma iväg lite. Jag vet att Wille blir väl omhändertagen så jag borde kunna slappna av. Har laddat datorn med lite filmer, såna där som jag och inte M vill se, och ska ta och ta fram någon av de där böckerna som bara väntar på att bli läst. Även om det bara är fyra dagar borta så har jag ju fullt med barnpassare där så egentid kommer nog inte vara några problem ;)

Men men, klockan börjar bli mycket så det är väl dags att sätta fart gissar jag. :) Here we go! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar