söndag 17 juni 2012

Trött mamma...

Regn regn och regn idag. Jag har varit så trött... Alice har varit gnällig och snorig, gissar att det är en förkylning på g nu :/ Men men, sambon har tre veckors semester nu så då är vi två föräldrar på heltid, det ska bli skönt! Den semestern börjar med att jag i morgon bitti ska till tandläkaren och rotfylla en tand :( Men i och med det anses jag färdigbehandlad för den här gången! Ska nog börja betala på en tandvårdsförsäkring sen. Det blir ganska dyrt för mig, ca 200:-/månaden men min tandläkare befarar att det kan krävas fler rotfyllningar pga mina kassa tänder, och blir det så så har jag på en gång tjänat in totala årskostnaden.

Förresten så lyckades jag snubbla på en sten med min onda fot idag så nu har jag ännu ondare :( Försöker förtränga att jag borde söka läkare för det. Är livrädd för att det är vad jag misstänker (alla symptom stämmer), en Jones fraktur. Är det så så riskerar jag några veckor i gips, något jag varken har tid eller möjlighet till :( Kommer nog fortsätta förtränga det här tills jag knappt kan gå.

Nä, nu ska den här trötta mamman gå och lägga sig så att morgondagen orkas med. Hoppas på mindre mängd regn så att man kan få sig en avslappnande ridtur på älskade Wille <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar