tisdag 11 juni 2013

Grattis på födelsedagen!

Idag fyller min älskade Wille hela 23 år!! Och han är så enormt fin just nu, en fröjd både för ögat och för ridkänslan ♥ Vi firade med en lagom lugn ridtur och lite extra nomnom efteråt ;)

Wilhelm
11/6 1990
e. Martini u. Bella-Mona
ue. Colombo


Betar i hagen med kompisen Kirre. Snacka om idylliskt med kyrkan och all blomster!

Matten firade också genom att tömma ut vinterbädden ur boxen och halma upp med ny, fräsch halm. Asjobbigt men helt klart värt det! Frågan är om ryggen kommer att hålla med imorgon, musklerna har redan börjat protestera. Jag får gå ut och promenera en sväng för att få igång musklerna tror jag, och jag ser faktiskt fram emot det! :)

Jag har ju förresten inte visat senaste tillskottet på balkongen, väggkrukorna! De är kanske inte de snyggaste men de var billiga (yay Röda Korset), oanvända och de passade faktiskt riktigt bra tycker jag! :) Nu väntar vi bara på bra väder för att inviga balkongen till annat än regnbågsspaning ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar