torsdag 29 januari 2015

Tema vardagen

Veckans tema i Bukes fotoutmaning är vardagen. För mig blev det ju ganska enkelt, Alice är ju min vardag! Men att få några vettiga bilder på henne var lättare sagt än gjort visade det sig ;) Fick ihop lite ändå, kan bara inte bestämma mig för vilken av dem jag ska välja till utmaningen. Hjälp?
Dagens bonusbild blir en på de semlor som vi bakade hemma igår :) Mycket bättre än att köpa för nu kunde jag göra dem lagom stora :) Inte så där gigantiska så att man mår illa efter halva alltså ;)

Fröken fick låna lite smink av mig och med stor koncentration satte hon igång. Målet var en fjäril i ansiktet! <3


Det här är nog något av det finaste i min vardag med Alice, att se henne sova lugnt och stilla! <3

Temlor! :D

I övrigt har jag äckligt mycket träningsvärk i låren och rumpan efter gårdagens benpass. Hej och hå! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar