torsdag 26 juli 2012

Dag 4, jag mår riktigt bra nu!

Träning: En timmes dressyrträning med fokus på sitsen och bålstabiliteten eftersom jag själv kände att höfterna gjorde lite som de ville :P Riktigt bra jobb blev det tillslut! Och ny träning är inbokad :) Har burit omkring på möbler och haft mig också. Svettigt! Innan jag satte mig i soffan gjorde jag träningsprogrammet, vilket på måndag antagligen kommer att utökas med "båten" också.
Mat: Bra mat men jag kunde inte låta bli en vaniljmunk och lite vetelängd till fikat ikväll. Men all aktivitet idag väger upp för det!
Sammanfattning: En helt ok dag! Jag känner mig redan starkare och piggare :)

Alice har fått leka med kusin A idag igen. Så lycklig hon är med honom! Middag med hela ärentunafamiljen blev det också innan vi åkte hem för att fika med farmor, farfar och gammelmormor :) En riktigt bra dag idag alltså! :)

Morgondagen blir förhoppningsvis lugnare. Ska åka till lite affärer och förhoppningsvis hitta ett par vettiga gåskor till mig. Sen tänkte jag ut och gå med Wille i snöre igen :) På Lördag blir det vilodag för honom och motion inne i stan för mig! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar