fredag 27 juli 2012

Dag 5 - Fy fan vad jag är bra! :D

Träning: Promenad med hästen vid hand. Gick ca 2,5 km på 27 minuter. Jag sänkte km-tiden med 2 minuter från när jag gick här om dagen, och det var inte ens ansträngande att göra det. Ja det kändes så iaf men det är klart att jag ansträngde mig ;) Har farit omkring massor i lägenheten ikväll och inte suttit ner förrän nu till os-invigningen, men innan jag satte mig gjorde jag träningsprogrammet!
Mat: Bra måltider under hela dagen! Men nu ska jag banne mig unna mig ett par chokladbitar, och det gör jag med gott samvete.
Sammanfattning: Fy fasen vad jag är bra!! I morgon kommer jag att få en lugnare dag träningsmässigt, men lugn i övrigt kommer den nog inte att bli! ;)

Jag är så förbannat bra, jag kan ju! Visst är det blä ibland men det går! Och jag mår ju ruskigt bra av det, både i kroppen och i själen :) Så nu ska jag titta på OS-invigningen och bara må bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar