söndag 29 juli 2012

Dag 7 - första veckan avklarad!

Träning: 37 minuters ridning. Det var tänkt att bli en lugn tur så jag red i barbackapadden. Det blev inte så lugnt som planerat :P Det kommer nog att kännas i mage och lår i morgon men det är bara bra! Gjorde träningsprogrammet direkt när jag kom hem från stallet också så kvällen blev lugn.
Mat: Bra frukost, ingen lunch mer än en frukt och middagen blev repris på gårdagen för att göra slut på alla rester.
Sammanfattning: Första veckan avslutad och jag är nöjd med mig själv! Jag har varken gått ut för hårt så att jag tappar geisten på en gång, eller fuskat och gjort för lite. Jag är bra helt enkelt :)

I morgon blir det en lite lugnare dag igen. Ska äntligen få träffa min fina vän och dennes barn. ♥ Som jag har längtat efter dem! Hoppas att tiderna klaffar så att Alice hinner träffa dem efter sin sovning också :) Sen måste jag nästan komma iväg och leta efter skor, mina fötter håller på att dö idag!


Nu slappar vi med lite Eureka på tv innan det är sovdags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar