fredag 27 september 2013

Nu är det höst!

Den här veckan har hösten gjort sitt intåg på allvar. Jag har tränat men inte legat riktigt på 100% förutom under cirkelträningspasset på Xtra i onsdags. Det har liksom inte varit väder eller motivation för det. Men ikväll började jag känna lite gymsug igen så jag hoppas jag tar mig dit i helgen.

I övrigt så är det barnklädesloppis imorn. Vi har lämnat in massor av kläder och hoppas verkligen att vi får en del sålt. Den här loppisen arrangeras av kyrkan så de kläder som inte säljs skänks till välgörenhet, om inte säljaren markerat att man vill ha tillbaka plagget. Det enda vi har markerat den här gången är Alice fina, fina regnoverall som hon KAN ha, men det är tajt ;) Hon har i dagarna fått gå över till en större regnoverall som är lite fodrad, men den andra kan ju vara bra att ha ;) Vi åker iaf inte dit förrän efter lunch, innan de stänger. Det är ju faktiskt inget som något av barnen behöver men när vi lämnade kläderna såg jag lite intressanta Pippi-pussel och ett staffli bla. Finns de kvar så inhandlas dem men annars har jag inte siktat in mig på nåt alls. :)

Nu sover Alice och M redan och jag njuter av lite tid för mig själv. Har tillbringat hela dagen med Alice och vi har hunnit med att vara hos mormor, åka till stallet och sen somnade liten på vägen hem från stallet så då passade jag på att springa inom Bauhaus och City Gross med henne i vagnen. Smidigt när hon sover!

Förhoppningsvis så bjuder helgen på trevligt höstväder och då ska jag verkligen se till att samla energi. Jag tror att jag inleder den med ridning i morgon bitti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar