onsdag 5 september 2012

Dag 45 - Spirited away!

Träning: Stå och gå på studiebesök i drygt två timmar (borde haft stegräknare!) och sen tömkörning i ca 30 min. Känns helt ok!
Mat: Helt ok där med.
Sammanfattning: Helt klart en uppryckning från gårdagen sett! :)

Dagen startade med studiebesök på Spirit som är Sas Cargo för att förklara det enkelt. En mycket trevlig och engagerad karl guidade oss fram och tillbaka genom den där hallen i drygt två timmar. Jag har fortfarande ont i fötterna! :P

Hann en snabbis till stallet och sen genom duschen innan jag gick för att hämta Alice, som helt plötsligt inte ville gå ifrån förskolan! :) Hoppas det betyder att hon är lättare att lämna i morgon också :)

Min bok har äntligen kommit också! Men det blev inget läst ikväll (pga en väääääldigt mammig dotter) men nu kan jag iaf följa med på lektionen lite enklare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar