lördag 15 september 2012

Dag 54 & Dag 55 - och lite fest.

Dag 54
Träning: Heldag i skolan med korta raster gav inte rum för något... Det blev en kort cykeltur bara och sen fest med dans på förskolan :)
Mat: Bra matdag! :D
Sammanfattning: Snorar och nyser men en bra dag psykiskt sett :)

Dag 55
Träning: Eftersom jag mår lite sämre idag så blev det bara en lugn ridtur på 35 min.
Mat: Vettig matdag!
Sammanfattning: En "dagen efter" dag utan att vara bakis, bara snuvig. Glömde mina mediciner imorse också så det gjorde dagen lite tyngre. Men överlag en ok dag ändå.

Dubbeldagar eftersom jag inte hann med nån blogg igår. Det var ju fest på dagis och det var faktiskt skitkul! Borde skriva mer om det men nä, inte idag. Jag orkar inte. Det är snor i mitt huvud så då orkar man inte speciellt mycket. Kollar på Doctor Who istället och ska snart sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar