måndag 17 september 2012

Dag 57 - Höstrusk

Träning: Regn och fortsatt förkyld så det blev ingen ridning idag. Tog iaf cykeln vid dagishämtningen så det blev några km cyklande iaf.
Mat: Bra matdag (tack vare mamma )
Sammanfattning: Dåligt tränat men riktigt bra pluggat faktiskt så jag får väl vara nöjd ändå :)

Som sagt, höstrusk och regn så jag valde att inte rida. Det klarnade upp mot eftermiddagen men då var jag så fokuserad på pluggandet så det var lika bra att fortsätta. Känner att jag börjar få lite kläm på juridiken nu, hoppas det räcker till tentan på fredag för jag kommer inte hinna plugga så mycket i veckan som kommer. Hoppas på bättre väder också, jag vill bli frisk och rida!Ska försöka få med M till stallet någon dag också, det var länge sen det togs några riktigt fina bilder på Wille så det börjar bli dags. Vill ha en fin header till bloggen också, har en idé till det som jag hoppas blir bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar