torsdag 13 september 2012

Dag 53 - och snuvan hänger i!

Träning: 35 min, ca 4 km promenad på lunchrasten. Helt ok tempo och skönt i kroppen! Men attans så trött jag var sen, snuvan hänger i...
Mat: Ganska bra matdag :)
Sammanfattning: Konditionen är ju faktiskt bättre! Annars skulle jag ju inte orkat gått såpass långt med en förkylning i kroppen :) Får se hur det blir i morgon också :)

Jag orkade med skolan, sen hämtade jag Alice och tog en sväng på City Gross och Systemet. Det tog ungefär en timme totalt och när jag satte mig i bilen var jag nästan sjöblöt av svett... :/ Det är nåt fel som är knasigt i min kropp. Dumma basilusk! Ska försöka sova snart och hoppas att jag blir piggare av det. Morgondagen bjuder på juridiklektion kl 9-12 & 13-16, härligt va? :P Sen är det 80-talsfest med andra dagisföräldrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar