söndag 30 september 2012

Dag 68, 69 & 70 - Multiinlägg

Dag 68: Träning: Vilodag igen. Var helt slut i huvudet efter skoldagen.
Mat: Ok dag.
Sammanfattning: Orken tryter enormt mkt :/
Dag 69: Träning: en sen kvällspromenad på ca 1,3 km fick jag iaf till!
Mat: Ok dag.
Sammanfattning: Jag häll på att tappa suget totalt men är glad att jag gav mig själv en spark i rumpan och kom iväg!
Dag 70: Träning: Ridning 37 min. Kände av ägglossning så jag hade svårt att sitta emot men fick till det helt ok ändå.
Mat: Ganska bra dag.
Sammanfattning: Trots ont av äl så känns det som jag är på rätt väg ändå. Hoppas att jag får tag i en crosstrainer snart också!

Jag har verkligen haft en svacka i helgen, därav bloggfrånvaron och multiinlägget nu. Motivationen har legat i botten och jag har verkligen skitit i mig själv. Allt fokus har på nåt sätt bara gått till att ta sig igenom varje dag. Sen igår kväll så satt jag i soffan och klockan började bli läggdags men jag var inte ett dugg sovfärdig i kroppen. Då gav jag mig en spark i rumpan och plockade med mig allt som skulle till glaskrossen och gick iväg med det. Sen fortsatte jag på en promenad runt hela området. Det var riktigt skönt!! :) Det var också vändningen jag behövde. Idag kom jag ut på min ridtur och jag hoppas att vädret tillåter ridning i veckan som kommer också. Förhoppningsvis så blir Wille av med lite päls i veckan också, det känns bra! I morgon ska jag ringa på ett par crosstrainer-annonser också, jag vill verkligen ha en sån att ha hemma. Igår var det ju fullmåne så då går det an att gå ute i mörkret, annars är det inte så kul :/

Just nu sitter vi hemma hos farmor och farfar och har bjudits på god middag. Alice leker med farmor, M och farfar håller på med en trasig video och jag får en stund för mig själv med datorn :) Det är himla tur att man har familjen ibland! ♥ Så snart M blivit av med kalufsen ;) så ska vi åka hem och mysa framför Djursjukhuset på tv. Därefter följer Bones och NCIS. Söndagar är verkligen min tv-kväll!

 






Jag bara längtar tills februari någon gång, då brukar Ponnyakuten kicka igång på söndagarna istället för Djursjukhuset. Man måste ju kolla på hästprogrammen ;) Alice gillar det också ju så det kan ju inte bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar