fredag 7 september 2012

Dag 47 - Motivation?

Träning: Motivationen är bara 0 just nu så det blev bara lite promenerande i hagen idag. Inplanerad vilodag för hästen och kommer nog att vara fredagar som blir bådas vilodag i framtiden. Gjorde iaf mitt lilla styrketräningsprogram på kvällen ändå.
Mat: Ganska ok.
Sammanfattning: Jag vill ge mig själv en spark i röven!! Nu är jag träningssugen men nu är det kväll och beckmörkt ute :/

Wiiiieee! Alice sover inne i sin säng ikväll! :D Skönt för mig! Så mkt jag har fått gjort med datorn ikväll :) Men jag är trött och ska nog jojna henne snart faktiskt... I morgon är det kulturnatten i Uppsala och det finns massor av saker att hitta på. Mest sugna är vi nog på Pelle Svanslös Hus, men det beror ju helt på hur alla mår och om det funkar liksom. Är det något jag lärt mig som småbarnsmamma är att det ofta inte alls blir som man tänkt sig ;)

Tillbaka till träning. Jag vill ha en crosstrainer eller ett gåband! Hade jag haft det hade jag lätt kunnat göra av med en halvtimme ikväll! Letar på blocket efter nått vettigt som inte är snordyrt, det gäller nog att vara snabb när något dyker upp! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar