torsdag 27 september 2012

Dag 67 - 18 månaders-tjej!

Träning: Vilodag. Dottern har blivit förkyld och jag känner i kroppen att det kan vara på g för mig också.
Mat: Mja, kunde varit bättre.
Sammanfattning: En Tycho Brahe dag. Hoppas jag kan sova igen lite i natt!

Min Tycho Brahe dag började igår redan med att Alice puttar ner elvispen från bänken och på mig som stod och lutade mig fram mot golvet just då. Aj typ. Sen i morse skulle jag njuta av en dusch när torkställningen (även kallat torkhiss som ser ut så här (fast vår är i trä) och hänger över badkaret)
helt sonika bestämde sig för att tappa sin "låskrok" och då ramla ner i mitt huvud. Tack och godmorgon typ. Och aj och lite förskräckelse också. Resten av dagen har jag mest gått och väntat på att nåt mer ska hända...

Har varit till BVC med Alice igen och fått cortisonkräm utskrivet för hennes utslag. Nu hoppas jag att det ger med sig!!

I natt blev Alice förkyld också :( Typ kl 2 :P Så nu ligger min lilla tjej som kl 22:48 blir 18 månader gammal och snarkar bredvid mig här i sängen ♥ Hon orkade nästan hela dagen på dagis idag men i morgon ska hon få vara hemma. Troligen blir det M som vabbar. Jag önskar jag kunde vara hemma för jag skulle verkligen behöva en lugn dag med Liten men jag kan inte riktigt missa en heldag juridik :/ Får hoppas att vi överlever alla tre på varsitt håll ändå!

Tänkte ta nån fin bild på henne dagen till ära med är man förkyld så blir det inte så. Det blev sovbilder istället


Min lilla stora tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar