lördag 22 september 2012

Dag 62 - Ponnybus!

Träning: Nästan en timmes ridning, ca 7 km, med massor av galopp! Red med två ponnytjejer, då blir det fullt ös ;)
Mat: Slarvig matdag tyvärr...
Sammanfattning: Trots regn i varierande styrka hela dagen så kom jag iväg på ridning och känner att jag iaf fick nåt gjort idag.

Det är verkligen härligt att rida med ponnytjejerna i stallet, Wille är ju en ponny innerst inne så det är ju liksom bara att hänga på :) Wille rejsade som 17 och kändes verkligen pigg och fräsch, det var nog jag som blev tröttast ;) Men oj så svettig han blev! Jag måste verkligen ta tag i det där med klippmaskinen nu för så här kan vi inte ha det hela vintern. Herrn måste bli naken!

På kvällen packade jag in mig och Alice i bilen och körde till stationen för att hämta mormor, morfar och alla presenter. När vi kom till huset assisterade vi med presentöppning. Alice öppnade och tittade på allt och jag skrev lista på vad det var och från vem :) Vissa saker blev jag riktigt avis på, men man kan ju ha turen att få låna sen i framtiden :)

Nu sover Alice i mitt knä och hoppning från Wien rullar på tvn (Eurosport), vi sover kvar på huset i natt. Jag vill ha bättre väder i morgon så att liten kan åka med till stallet och titta på grisarna ju :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar