torsdag 20 september 2012

Dag 60 - Bilkö, middag och tentaplugg

Träning: Ingenting idag, vilket är helt ok ändå.
Mat: vettigt!
Sammanfattning: Familjemiddag och tentaplugg för hela slanten!

Kastade mig i bilen vid skolan för att störta hem och hämta på dagis. Men nä. Det var kö på E4an såklart. Suck. Ringa mamma som tack och lov kunde komma ifrån och ringa dagis och säga att det blev senare hämtning för jag satt fast, men att mormor räddade! Sen vidare till familjemiddag tillsammans med moster och kussarna samt en av pappas amerikanska kollegor som inte varit här på jättejättelänge! Han är toktrevlig och alla barnen gillade honom :) Jag hoppas att M, Alice och jag kan ta en USA-resa nån gång i framtiden. Då ska vi iaf helt klart till Arizona och hälsa på honom! :D

Kvällen nu har jag ägnat åt tentaplugg. Har första tentan för terminen i morgon, juridik, avtalsrätt. Ujujuj! Men vi får iaf ha lagsamlingen med oss så man borde kunna resonerar sig till svaren om man tar tid på sig och inte stressar iväg, så som jag har en tendens att göra ;) Men nu ikväll känner jag mig ganska lugn ändå. Har läst igenom allt jag har, och sen har jag gjort en handlingslista också. Hoppas på att hinna handla i lugn och ro ensam i morgon! :D

Men, jag bara måste visa det gulligaste som har fått mig att le hela dagen, San Diego Zoos Pandacam!
Det är alltså en livefeed från pandamamma och pandabebis. Hur underbart som helst att titta på! ♥ Så nu ska jag plugga lite till, sen krypa ner i sängen med min egen bebis och bara njuta av kärleken!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar