tisdag 2 oktober 2012

Dag 72 - Ännu en dag i traden

Träning: Förutom handling med motsträvig 1½åring ;) så blev det en promenad på 2 km, 20 minuter. Bra tempo! :)
Mat: Ganska ok :)
Sammanfattning: Jag mådde riktigt bra av att komma ut och det var inte så jobbigt att ta sig för :) Har fått upp tempot också, utan att det känns allt för jobbigt :)

Den här dagen har verkligen varit "ospeciell". Skola, hem till Alice som hämtats av mormor, åka och handla, hem och stoppa i barnet mat, laga mer mat till mig och M och sen bara däcka i soffan alla tre! Det blev ett avsnitt av Doctor Who och sen när Alice somnat gick jag ut och gick. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska plugga lite mer ikväll eller vad jag nu ska hitta på. Kanske förbereda lite så att jag kan sätta igång i morgon och få undan saker innan det är dags att åka till stallet. Wille ska ju bli korthårig! :D Just ja, Alice dagisfoton ska ha kommit nu, ser fram emot att se dem i morgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar