måndag 29 oktober 2012

Dag 97, 98 & 99 - Slutspurt!

Dag 97:
Träning: 40 min ridning + 3 km/30 min stavgång.
Mat: Njae. Har fortfarande enormt svårt att äta lunch.
Sammanfattning: Bra dag, är nöjd med mig själv!

Dag 98:
Träning: 15 min promenad med hästen + 4,5 km/42 min stavgång. Fy fan vad jag är bra!
Mat: Återigen kass lunch :/
Sammanfattning: Jag är riktigt nöjd med min energi!

Dag 99:
Träning: Vilodag idag pga riktigt ruskväder utomhus :/
Mat: Glömde lunch, igen.
Sammanfattning: Har enorm pluggpanik :S Men imorgon SKA jag gå 5 km :)

Helgen var intensiv. Jag drog in släpet till stan på fredagen och lördag fm så krattade vi löv hos mormor och morfar för glatta livet. När Alice sov så åkte jag till stallet medan m&m fyllde släpet med lövsäckar och annat trädgårdsavfall. När jag kom hem körde morfar och jag iväg med det till återvinningen. Tungt och slitigt är det att tömma allt, men det är skönt att vara av med det! Jag var bjuden på fest på kvällen men efter min promenad var jag så trött att jag ville verkligen ingenstans, det blev soffan med mormor istället :)

Söndag fm ägnades åt shopping! Det blev City Gross, Biltema, Ikea och Granngården. Och jag fick nog tag i allt jag behövde tror jag. En sväng i stallet när liten sov och sen åkte vi och hälsade på farmor och farfar en sväng. M var redan med dem så vi mötte upp och åt middag tillsammans. Alice har så mysigt med alla sina nära släktingar!

Dagen idag (och resten av veckan är) var vikt till fördjupningsarbetet men jag har enorm skrivkramp :S Det känns som jag sitter fast och kommer ingenstans :/ I morgon åker jag hem till mormor och sätter mig med förhoppning om att kunna få lite pepp och hjälp. *suck* Sen SKA jag ju gå mina 5 km i morgon också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar