fredag 12 oktober 2012

Dag 82 - Tenta, intervju och död telefon

Träning: Test av nya skorna! De kändes jättebra men skavsåret var inte helt läkt så det blev bara 1,3 km stavgång på 13 minuter. Jag håller mitt tempo!
Mat: helt ok matdag!
Sammanfattning: En intensiv och ganska bra dag idag, jag har fått mycket gjort! :)

Dagen började med juridiktenta på KL, KKL och IKL. Jag vet att jag missade en av de kuggfrågor som läraren gillar att ha med, men jag tror att det räcker till G iaf :) Sen rejs till stallet för mockning och efter det hem till föräldrarna för att sno åt mig lite lunch och skriva intervjufrågor innan jag åkte till UKK. Där hade jag möte bokat med en av restaurangcheferna. Det var jätteintressant! Passade på att fråga om LIA också och det lät inte helt omöjligt, jag ska skicka över information så får vi se sen.

Efter att ha rejsat till affären, fått avstämning där och glömt köpa kattmat så hämtade jag Alicen ♥ Vi knallade hem och satte oss i soffan. Gissa vad barnet säger då? "Pippi!!" såklart ;) Det var typ så hon väckte mig imorse också, det första jag hörde var "Mamma! Ninna! Pippi!?" ;) Tur att hon är så söt gullungen

Men kvällen har haft lite tråkigheter med sig också. Min mobil verkar ha gått och dött. Skärmen reagerar inte/vääääldigt trögt och det såg ut att vara fukt i telefonen. Så nu ligger den i en påse ris som ligger på modemet. Varmt och torrt! Håll en tumme för att det funkar, annars vet jag inte vad jag gör... :/ Jag gillar inte att behöva skaffa nya tekniksaker och lära mig dem, jag vill ha det gamla invanda... Men funkar den inte i morgon så har jag inget val. Får väl önska mig en tidig julklapp eller nåt av nån :( Telefon kan jag inte vara utan, så enkelt är det.

Nu ska jag vara sådär tråkig igen och gå och lägga mig i vettig tid ;) Men först ska diskmaskinen tömmas, morgonvällingen förberedas och kastrullerna diskas. Ni vet, såna där "ska bara" saker som man gör och som tar en massa tid ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar