onsdag 24 oktober 2012

Dag 94 - Vet., bad och tv.

Träning: 35 minuters uteritt som genomfördes utan att jag tog slut totalt i energin! :)
Mat: Inte så jättebra matdag, blev en dålig brunch på fm och sen bara middag.
Sammanfattning: Energin börjar komma tillbaka i samma takt som snoret ger vika! Jag hoppas klara av en sväng med stavarna i morgon kväll :)

Idag var det dags för Willes årliga vaccination. Vet Anna kom ut som vanligt och Wille höll på att allvarligt dö av att bli stucken, som vanligt :P Anna mest fnissade åt honom ;) Hon fick kolla av tänderna på honom också och där såg allt bara bra ut. Lite bettnedslitning högt på nedersta premolarerna i underkäken (från när han själv trycker upp bettet och blir halvt okontaktbar :S) men inga hakar eller vassa kanter eller så, bara tandsten på hörntänderna, måste komma ihåg att ta ut en liten tång att ta bort det med. Toppenbra! :)


Jag hann hem igen innan mormor och Alice kom hem från dagis. Mormor hämtade tidigt idag eftersom Alice har längtat efter henne ♥ Vi busade, bakade och badade. Eller ja, Alice badade och skvätte ner mig och halva badrummet :P Det märktes att hon mådde bra av en kortare dag på dagis så jag ska försöka jobba undan ordentligt nu en vecka framöver så kan vi ta en hemmamysdag bara hon och jag någon dag nästa vecka när jag har höstlov

För övrigt så gillar jag verkligen "mina" onsdagskvällar. M kapitulerar tvn helt till mig så jag får sitta här ensam och njuta av Gray's Anatomy och Scandal. De här timmarna jag får ensam då och då under veckan är verkligen batteriladdande för mig. Även om jag kanske får för lite på sömnkontot så blir Ninnakontot fyllt, det slår banne mig högre ibland! Men nu är sista programmet snart slut och då ska jag krypa ner i sängen mellan mina älsklingar och fylla på lite på kärlekskontot också!

Tänk, så här liten och söt var Alicen i juli förra året. Som hon har vuxit! Och hon är fortfarande lika söt såklart, älskade gullgrodan min!
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar