torsdag 11 oktober 2012

Dag 79, 80 & 81 - Ninna, eller kampen om tiden

Dag 79: 
Träning: Vilodag!
Mat: Halvt ok dag.
Sammanfattning: Skönt med vila!

Dag 80: 
Träning: 25 min barbackaridning i alla gångarter, bra för magmusklerna!
Mat: Inte så bra matdag...
Sammanfattning: Helt ok dag, har lite för mycket att göra i skolan bara.

Dag 81:
Träning: ofrivillig vila. Har massor att plugga pga tentor och har haft migränkänningar idag så det får bli sängen snart istället.
Mat: Bra matdag!
Sammanfattning: En väldigt seg dag. Tror mitt huvud börjar bli överbelastat ;)

Ja, som rubriken säger så känns det som att tiden inte räcker till till något alls just nu. Och idag har kroppen börjat säga ifrån också, jag har medicinerat bort migrän hela dagen... :S Men i morgon är det andra juridiktentan och sen är det ett uppehåll i juridikkursen på en månad ungefär, vilket innebär schemafria fredagar! :) Nästa vecka är det ju prov i Externa Flöden också så det är en del kvar att plugga, men ändå lite lugnare ett tag typ. Om man bortser från boken som ska läsas till K.O.L.-kursen och de fördjupningsarbeten som ska skrivas ;) Men med lite färre lektioner så har jag ju chans att lägga upp arbetet själv, vilket kan passa mig ganska bra ibland. Oavsett hur framtiden ser ut så tänker jag just nu lyssna på min kropp som skriker efter en god natts sömn, så godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar