tisdag 23 oktober 2012

Dag 93 - Återhämtning!

Träning: Helvila idag!
Mat: Bra matdag tillslut faktiskt :)
Sammanfattning: Den här vilodagen hjälpte! Jag känner mig redan piggare och ska ta en tidig kväll så blir det ännu bättre :)

Det var en riktig kaosnatt hos oss natten som var. Jag somnade inte förrän vid ett-tiden pga hosta och sen vaknade Alice strax efter tre första gången. Det blev några gånger till under morgontimmarna, och sen när väckarklockan ringde vid 7 så sov vi alla som djupast :/ Dagen i skolan blev riktigt seg men jag stod ut eftersom nya läraren i externa flöden skulle ju komma på eftermiddagen. Det var en riktigt positiv överraskning! Han var strukturerad och förberedd och även om han pratade runt ämnet och berättade anekdoter så höll han den röda tråden under hela lektionen. Jag ser fram emot kommande lektioner! :)

Alice fick gå längre på dagis idag eftersom mormor var bortrest och det var inte populärt hos fröken. Stackars alla stortjejerna som hade fått sjunga Pippi i typ en halvtimme! De är så söta som tar hand om de små trollungarna! ♥ Det fick som vanligt bli Pippi på tv när vi kom hem och så lite matlagning :) Nu sover hon lugnt och jag funderar på att jojna henne redan nu faktiskt. Ska bara ringa mormor först, hon borde ha kommit hem nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar