lördag 13 oktober 2012

Dag 83 - Ridning i regn och trötthet

Träning: drygt 40 minuters ridning på en spänd och opåverkbar häst så jag fick jobba för att det skulle bli nåt vettigt alls...
Mat: Bra matdag! :)
Sammanfattning: Jag börjar känna mig trött och sliten... Har alldeles för mycket att göra egentligen :/

Ja självklart så fastnade Wille och jag i regnet idag :( Blä! Han gillar verkligen inte regn så han var så himla spänd. Till och med fyrtaktsgalopp. Hoppas på bättre väder och bättre ork i morgon, då blir det nog en lite längre tur :)

Mobilen vill inte vakna heller :( Har fått igång en reservmobil iaf så att jag är kontaktbar igen, men jag har ju inga nummer kvar :P Aja, jakten på ny mobil får väl börja helt enkelt! Tur att jag har en tekniknörd till sambo ibland

Alicen har varit lite smågnällig idag men somnade tillslut. Jag hoppas att hon sover länge i morgon! Sen ska ju hon och jag flytta hem till mormor och morfar som båda är ute på vift. Nån måste ju mata kattrackarna då ;) Tisdag kväll ska båda komma hem iaf, och Alice längtar redan efter mormor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar