måndag 15 oktober 2012

Dag 85 - Plugga plugga plugga

Träning: 35 minuters intensiv ridning i regn. Resten av dagen har jag suttit med näsan i böckerna.
Mat: Katastrofal dag. Har mest druckit kaffe, inte ätit så mkt.
Sammanfattning: En ganska seg och tradig dag.

Fick tentaresultatet idag. Jag klarade mig inte :( Visst, det är första tentan jag inte klarat på utbildningen men jag är helt knäckt :( Och nu ska jag ändå lyckas tagga till till tentan i externa flöden på torsdag. *suck* Hoppade av studiebesöket till Gävle hamn på onsdag för jag måste verkligen använda tiden till att plugga istället. Usch, det här var en rejäl törn på självförtroendet...

Innan jag kom hem till tentaresultatet så var jag ute på en ridtur i regnet. Det var faktiskt skönt att komma ut en sväng ändå! Men nu kommer jag inte rida förrän på fredag igen, onsdag får bli vilodag med fokus på plugg.

Ja, varenda ledig tid framöver måste gå till plugg. Jag känner mig så kass så jag måste ta i ännu mer typ :/  Usch och fy och blä! Men men, dags att dyka ner i boken igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar