söndag 7 oktober 2012

Dag 77 - Sooooool!

Träning: 40 min ridning + lite trädgårdsjobb.
Mat: ok, om man godkänner pizzafusk på kvällen ;)
Sammanfattning: Trots att jag hade kunnat göra mer idag så har jag ändå en känsla av att kroppen är på rätt väg. Den känns starkare och mer alert, på nåt sätt :)

Sol idag också! Aj löv it! ♥ Började med att hjälpa mamma såga en massa saker i trädgården innan jag for till stallet. Red ut en sväng i solen och hade det mest mys med min älsklingspålle ♥ Det märks att han mådde bra av att bli klippt, och av att det är fint väder :) I morgon ska jag komma ihåg att ta ut ett par ländtäcken också, det lär ju inte vara sol vid ridning varje dag direkt är jag rädd... Dessutom så är det dags för älgjakt nu. Då åker det knallgula ländtäcket på! Det kan ju vara lite risky att sitta på en stor, brun pålle i skogen så här års annars ;)

Alice har varit lite småsnorig hela helgen och ikväll ville hon inte sova inne i sovrummet. Men mellan oss i soffan är visst inga problem :) Tur det iaf! Men nu börjar det bli dags att bära in henne till sängen och krypa ner bredvid henne. I morgon är mormor borta så jag tar stallet direkt jag har lämnat på dagis, pluggar hela dagen, hämtar Alice och sen ska vi möta upp mormor för att gå på distingsmarknaden. Jag ska shoppa fårskinnstossor åt liten som hon kan ha på dagis när hon sover i vagnen. Sen gissar jag att det blir lite munkar, mintkyssar och tunnbröd som vanligt också ;) Kanske en påse te också om jag har tur :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar