torsdag 2 augusti 2012

Dag 11 - kaos i gruppen!

Träning: Först promenad med dottern i vagn och sen med hästen vid hand. Totalt ca 3 km i bra tempo. Gjorde träningsprogrammet direkt när jag kom hem från stallet och på kvällen så bar jag istället ut möbler till bilen. Lite vardagsmotion igen :)
Mat: En bra matdag! Har ätit tre måltider idag och inte överätit :)
Sammanfattning: Jag hänger i!

I övrigt har vår grupp tyvärr brakat samman, mkt pga en korkad kommentar som sårade många. Så vi är ett gäng avhoppare som bildat en egen, mindre grupp där vi stöttar varandra! Jag är än så länge kvar i den större gruppen också, men jag känner redan att den mindre ger mig mer energi.

I morgon ska Wille få vilodag och jag ska gå på Laleh med syrran. Hoppas på bra väder, då tror jag det blir riktigt härligt! :)

1 kommentar: