tisdag 21 augusti 2012

Dag 30 - framsteg!

Träning: 2,35 km promenad på 25 minuter och sen det vanliga träningsprogrammet eftersom jag fortfarande inte gjort om det...
Mat: Bra matdag!! :D
Sammanfattning: En riktigt bra dag :)

Idag åkte jag från dagis efter lunchen och lämnade Alice till att nattas av en lärare. Det hade gått jättebra! :) Jag var därifrån i 2½ timme och hon hade bara gnällt efter mig en enda gång! Så i morgon åker jag ännu tidigare och tar en stalltur och sen plugg tror jag. Åker och sätter mig hos mormor så att jag blir lite mer fokuserad. Om jag skärper mig så läser jag den där boken på ett par timmar tror jag, men den är ju inte direkt inspirerande tyvärr ;)

Jag har ju förresten varit hästledig idag tack vare ny medryttare, Ida :) (hennes blogg finns i min länklista). Det känns jättebra att ha hittat någon som jag litar på och som funkar så bra med Wille också. En stor sten som har lyfts från axlarna, nu kan jag verkligen fokusera på skolan när jag är där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar