fredag 24 augusti 2012

Dag 33 - Första dagisveckan avklarad!

Träning: en ganska lugn ridtur på 25 minuter och senare en cykeltur på ca 10 minuter. Jag har känt mig trött och sliten idag så jag höll nere tempot lite.
Mat: Dålig dag. Ingen lunch och sen kräftskiva till middag.
Sammanfattning: en trött Ninna...

Nu har Alice gått en hel vecka på dagis och det har gått över förväntan bra! :D Min duktiga, stora tjej! ♥ Hoppas bara att det fortsätter lika bra nästa vecka också. Men tack vare mitt braiga schema så kommer hon kunna gå lite kortare dagar nästa vecka också :) Och speciellt tack vare att mormor hämtar när jag har sena dagar i skolan!

Jag känner mig som sagt lite sliten så jag ligger redan i sängen och ska strax stänga datorn. Vi blev kvar hos mormor över natten, Alice och jag, och jag hoppas att M kan få sova ut ordentligt utan oss nu. Det behöver han! Helgen kommer troligen att fyllas med aktiviteter sen, det finns en hel del att avverka den här helgen :) Förresten! Räknas intensivt vispande som styrketräning? Isf så har jag tränat lite till idag när jag gjorde citronkrämen till efterrätterna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar