fredag 10 augusti 2012

Dag 19 - lite små stressig dag :P

Träning: Drygt 3,2 km ridning, ca 30 minuter. Ganska lugn tur. Sen blev det nästan 7 km cykling totalt med en vända på stan och sen en tur med barnen. Skönt! Och så träningsprogrammet på kvällen :)
Mat: Bra matdag! :D Ätit tre mål och lagom mycket av alla tre :)
Sammanfattning: "All" denna motion som jag har fått idag hade gjort mig helt slut för en månad sen, nu är jag snarare piggare! Det här känns riktigt bra :)

Dagen har i övrigt gått i ett! Lämnade Alice hos mormor och kusin A för att åka till stallet tidigt och hinna rida. Kom hem till dukat lunchbord, bara att äta! Sen så snart Alice somnat åkte vi och hämtade mormors bil från plåtverkstan och sen cyklade jag ner på stan för att få en fotbehandling. Gu så skönt det var! Nu har jag fina fötter! :)
När jag kom hem från stan kom syster från jobbet så vi tog en tur med barnen. Jag cyklade med Alice i stol, kusin A cyklade själv och syster joggade. Efter den rundan hämtade jag M på jobbet och åkte en sväng till Biltema för att sen åka hem till Alice hos mormor och äta middag. Efter middagen åkte vi hem, nattade barn och jag gjorde alla mina "måsten" innan vi kollade på sista avsnittet av Eureka. Underbara serie! Gillar inte alls att de lagt ner den... :(

Men men, nu ska jag väl göra de sista förberedelserna inför i morgon. Jag har redan rakat benen och letat fram lite smink. Nu ska jag bara packa lite andra saker och sen en väska åt Alice som ska sova hos mormor utan mig för första gången! :-O Jag tror inte att det är några som helst problem egentligen. Och jag ser fram emot att få vara bara Ninna i morgon, dricka lite vin och ha trevligt med alla fina människor på bröllopet! ❤ Hoppas på fint väder och att allt går som det ska bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar