måndag 20 augusti 2012

Dag 29 - vi har en dagistjej!

Träning: ingen direkt träning, bara en promenad ut i hagen och longering där. Men jag misstänker en mindre bristning i framsidan av vänster lår efter att ha åkt kana på utspillt kaffe här om dagen så vila är nog bra.
Mat: Ganska bra faktiskt :)
Sammanfattning: Dotterns första dag på dagis och det gick bra så mammahjärtat mår iaf bra!

Som sagt, det var dags för dagis idag! Oj så nervös jag var men oj så bra det gick! Alice smälte bra in i gruppen och lekte både med stora och små barn. Ville inte riktigt sova först men när jag hjälpte till så gick det. Hon var riktigt nöjd när hon vaknade och insåg att hon var kvar på Rödmyran med alla de andra barnen :)

Alice var verkligen jätteduktig idag! Och jag är så stolt och glad att det funkar, men jag kommer sakna henne som attan sen, vi har ju varit tillsammans hela dagarna sen 25/5! Hur ska jag överleva när skolan börjar?? Tur att jag kommer ha vissa dagar när jag pluggar hemifrån :)

Nu ska jag nog sätta mig och leta rätt på lite nya träningsövningar. Tänkte göra ett program för mage/ben och ett för rygg/armar och sen göra dem varannan dag. Om det är någon som har bra tips på övningar så hojta gärna till! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar