fredag 17 augusti 2012

Dag 26 . funderingar

Träning: 30 minuters ridning i hettan och träningsprogrammet på kvällen.
Mat: sådär matdag...
Sammanfattning: Känner mig lite trött och sliten faktiskt...

Helt plötsligt så har det blivit asjobbigt att göra styrketräningen på kvällen :( Så jag läste bakåt och insåg att jag inte skippat den sedan dag 12, dvs två veckor sen. Funderar på om det är det som är felet så imorgon blir det nog ingen styrka och sen hoppar jag nog över den typ var tionde dag eller nåt sånt.

Syster (och hennes man såklart :P) har rymt till Milano på en långweekend så kusinerna vaktas av mormor, till Alice stora lycka! Vi hoppas på varmt väder i morgon också, då blir det nog en sväng på Fyrishov. Sista gången för säsongen kanske? Annars ska jag bara njuta i helgen, på måndag drar vardagen igång igen! Men just nu borde jag peppa upp mig och antingen läsa lite juridik eller googla lite info och inspiration inför 80-talsfesten på dagis... Oh så peppad jag är! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar