torsdag 23 augusti 2012

Dag 32

Träning: 2,3 km promenad på drygt 20 minuter, men en ryggsäck med några kg packning på ryggen. Jag håller en km-tid på ca 10 minuter och det känns helt ok! Blev lite stum i benen mot slutet men jag har fått ett par gåstavar av mamma nu som jag ska testa nästa gång :) Ingen styrketräning pga besök och övertrött bebis.
Mat: bra matdag tills besöket kom med prinsesstårta... :S Jag har ingen karaktär att tacka nej...! :(
Sammanfattning: en ganska så vettig dag ändå.

Nu ligger jag i sängen bredvid en lite oroligt sovande tjej som idag var en riktigt dagistjej utan mamma hela dagen! Den här "separationen" är nog verkligen värst för mig ändå... Usch vad jag saknar henne om dagarna! Men desto mer mys blir det på eftermiddagen istället ♥ Idag stod jag och lagade mat och bakade paj och Alice fick återigen leka i diskhon. Men jag var smart nog att klä av henne innan samt att lägga en handduk på golvet innan hon fick sätta igång iaf ;) Hon stod där i nästan en timme medan jag pysslade med mitt. Hur mysigt som helst för oss båda! Som jag älskar de här stunderna när det bara är vi och vi kan njuta av varandra. Älskade, underbara ungkotte!! ♥ När man har lekt färdigt och väntar på att pappa ska komma hem så kan man bli så här trött...

 Då är det tur att Hannas Hjälplinje finns på SvtB! Det är ett himla bra program enligt Alice :)
*Mu, bä, dubbel kvack, dubbel kvack, när du har fått en svacka. Mu, bä, dubbel kvack, dubbel kvack, kom loss och börja kvacka!*

 Måste bara visa en liten bonusbild på hur vi startade dagen, med lite morgonbusigt tittutande!
Som sagt, älskade ungkotte, vad skulle jag göra utan henne??
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar