söndag 5 augusti 2012

Dag 14 -

Träning: 30 minuters ridning i ganska högt tempo och med ännu kortare stigläder än igår. Det kändes i ryggmusklerna och jag fick verkligen jobba med stabiliteten hos mig själv! Tyvärr så orkade inte min vrist så länge men det var bättre än inget och jag får göra om det en annan dag :) Gjorde träningsprogrammet på kvällen som vanligt.
Mat: Bra matdag med god födelsedagsmiddag och kladdkakemuffins som avslutning :)
Sammanfattning: Två veckor har gått och jag hänger i än! :) Jag mår bättre och det känns faktiskt som att magen har börjat "dra ihop sig" lite!

Kvällen tillbringades hos syster + familj för att fira kusin A som fyller 4 år i morgon. Hipp hipp hurra! :D Sen somnade Alice i bilen på vägen hem och vaknade tyvärr när jag bar in henne från bilen. Nattningen sen blev bara pannkaka, både för mig och för M, så hon fick komma ut och kolla lite på TV med mig innan jag tog tjuren vid hornen och höll henne nära och sjöng samtidigt som tårarna rann på oss båda. Fan så misslyckad och hemsk jag känner mig när det blir sådär :'( Får hoppas att hon sover länge i morgon och vaknar pigg pch glad, vi behöver båda en nystart på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar