lördag 11 augusti 2012

Dag 20 - Bröllopsdag!

Träning: nästan 30 minuters ridning i barbackapaden med lättridning och fältsits utan stigbyglar :) Sen träningsprogrammet nu. Tänk att jag är "färdig" innan klockan är 11!
Mat: Har inte hunnit äta med än kaffe och en bagel till frukost, och ikväll blir det bröllopsmiddag!
Sammanfattning: tidigt igång idag för att hinna träna innan det är bröllopsdags :)

Ikväll är det äntligen dags för bröllop! Hela kvällen igår och dagen idag har jag nynnat på Bröllopslåten från Trolltyg i tomteskogen :) Hittar den tyvärr inte på YouTube men ni får hålla tillgodo med texten så nynnar jag vidare för mig själv och fixar lite lunch så länge, det verkar bli en härlig dag idag! :)
Solen går upp,
inga moln och vinden svag.
Vi gör oss klara för en bröllopsdag.
Luften fylls av färger,
ifrån öst till väst.
Vi gör oss klara,
för en bröllopsfest.

Nu ska det bli ett bröllop.
Vi gör oss klara för ett bröllop.
Det blir en la-di-la-da
dagen lång bröllopsfest.

Tårtan står färdig i tomtens hus.
Man jobbar ja det vill jag lova.
Nu ska vi väcka varenda mus.
Ingen får ligga o sova.

För nu ska det bli ett bröllop.
Vi gör oss klara för ett bröllop.
Det blir en la-di-la-da
dagen lång bröllopsfest.

Tårtan står färdig i tomtens hus.
Man jobbar ja det vill jag lova.
Nu ska vi väcka varenda mus.
Ingen får ligga o sova.

För nu ska det bli ett bröllop.
Vi gör oss klara för ett bröllop.
Det blir en la-di-la-da dagen lång bröllop,
bullerbång bröllop, håll igång bröllop,
ding-idong bröllop.
Bullerbång/håll igång/dagen lång bröllopsfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar