måndag 13 augusti 2012

Dag 22 - fått saker gjorda!

Träning: Nästan 45 minuters ridning, 4,3 km. Jogg till ridbanan, lite gymnastikhoppning och jogg hem. Träningsprogrammet på kvällen och la nu till lite fler armhävningar och situps så dem gör jag 2x10 av nu. De sista kändes lite i armarna/magen men det är ju bara bra! :)
Mat: bra matdag med vettiga måltider :)
Sammanfattning: Tre veckor har gått och det har faktiskt hänt saker. Jag är piggare och starkare och mår överlag bättre :)

I övrigt idag så har vi lämnat in bilen i hopp om att AC'n ska fixas. No more varmluft i fläktarna! :) Sen fick jag hjälp av mamma att sortera och märka Alice kläder så nu är vi redo inför förskolestarten! Tror jag iaf :P I morgon ska det komma en tjej och provrida Wille för att bli medryttare. Jag hoppas att det funkar för det är en buketjej som jag vet vem det är (vilket känns lite tryggare) och hon bor bara ett par km från stallet :) Håll en tumme för att allt funkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar