måndag 6 augusti 2012

Dag 15 - En lugn dag

Träning: tömkörning, ca 20 min (effektiv tid, hela 40 m gick jag enligt endemondo :P) och sen träningsprogrammet på kvällen.
Mat: en riktigt bra matdag! Åt visserligen lite mycket till frukost men då var jag så mätt att det räckte med ett äpple till lunch. Jag tror att min magsäck har börjat anpassa sig för mindre mängd mat igen :)
Sammanfattning: En helt vanlig dag, visst, jag kunde ha tränat mer men jag satt iaf inte still hela dagen :)

I övrigt har vi tagit det lugnt idag, eller ja, så lugnt man kan när man är engagerad i OS-hoppningens lagfinal :P Tyvärr gick det inte vägen för svenskarna idag men Lisen Bratt Fredricsson red helt otroligt med tanke på hennes skada. Men tre svenskar till individuell final är iaf inte illa pinkat! På onsdag ska vi hålla alla tummar vi har. Jag har lägligt nog bokat mockning också så jag är hästledig ;) Får satsa på en promenad med Alice på förmiddagen så att det är ok att häcka framför tv'n resten av dagen! :P I morgon ska jag förresten till frissan, för första gången på lääääänge! Ska försöka få till lite före/efter-bilder tror jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar