fredag 31 augusti 2012

Dag 40 - Och regn regn regn föll ner ner ner...

Träning: Regnet har öst ner hela dagen och satt käppar i hjulet för all vettig träning! Det har blivit lite stalljobb och sen inomhuslek med dottern istället.
Mat: Ganska sådär matdag. Blir liksom inge bra av det när jag är ensam hela dagen.
Sammanfattning: Regn regn och mera regn.

Usch vad jag är less på regnet... Det är bara för mycket! Jag vill träna, rida, röra på mig! I morgon hoppas vi ju på Ulva marknad men risken är väl att det regnar bort för oss. Då ska jag nog trotsa regnet ändå och gå ner till UKK på deras "Barnkalas". Alice får finna sig i vagnen ;) Jag måste ju få röra på mig! Även om det är frustrerande just nu så är jag glad att den där lusten finns i mig. Jag mår inte bra av att dega hela dagen längre, det är ju toppen faktiskt :)

Min bok bör ha kommit in till utlämningsstället nu också. Jag har inte fått nån avi än men jag har ett nr via mailen så jag kan gå och fråga efter den ändå. Det skulle ju vara bra om jag hann läsa ikapp innan nästa lektion :)

Nu ska jag inspireras lite av Cake Boss. Kanske jag och Alex ska baka lite i morgon om det regnar för mkt för att vara ute? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar