söndag 12 augusti 2012

Dag 21 - tröttmössan!

Träning: 1,5 km promenad med hästen (+ leta häst i kuperad hage i ca 8 min innan). Gick uppför de brantaste backarna och i nedförsbackarna höll jag svikten med böjda ben hela tiden. Det sög i musklerna! Träningsprogrammet på kvällen.
Mat: Riktigt bra matdag! :D
Sammanfattning: För att vara trött och lite "dagen efter" (men inte bakis) så har dagen ändå varit riktigt bra!

Nu ligger jag i sängen med Alice sovande bredvid mig. Hon sov ju hos mormor, utan mig, för första gången natten som var och även om hon inte varit mammig under dagen så har det börjat komma nu ikväll. Men det gör inte mig så mkt om jag ska vara ärlig ;)

I morgon blir sista "vanliga" sommarlovsdagen. Sen åker mormor till Skåne en sväng och när hon kommer hem åker syster bort så kusinerna ska vaktas av mormor :) Sen är det ju dags för förskolan! :-O Kanske ska ta vara på förmiddagen i morgon och sortera/märka kläder? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar