lördag 18 augusti 2012

Dag 27 - Utflykt!

Träning: Ingenting! Eller ja, lite vardagsmotion med barnen och mockning men annars bara vila :)
Mat: Lite sisådär men helt ok. Lördagsgodis också ;)
Sammanfattning: Första dagen utan någon träning, och det behövdes känner jag! Jag mår psykiskt bättre idag än igår :)

Jag har tagit till mig av råd så idag har kroppen fått vila. Ska göra om mitt styrkeprogram så att jag har två olika, för olika muskelgrupper, och göra dem varannan dag. + att jag ska lägga in vilodagar regelbundet! Och redan idag känner jag att kroppen tackar mig. Skönt!

I övrigt har det varit fullt ös idag! Alice och jag åkte tillsammans med mormor och kusinerna, på utflykt till Modelljärnvägens hus som ligger ett par mil utanför stan. Jag hade väl inte så höga förväntningar, men det var en bra mycket större hit än vad jag trodde! Alla barnen gillade det skarpt och det var riktigt fint uppbyggt med landskap och många tåg hade ett eget relä där du som åskådare kunde köra tåget själv. Det var såklart en hit hos barnen, speciellt att lista ut vilket tåg som de påverkade själv :)

Alice tittar på vinterlandskapet, fullt utrustat med julgran och hela kitet!

Det blev en ganska intensiv dag med lite hej och hå under tiden så nattningen ikväll var inte den bästa :/ Men nu sover hon iaf tungt och både M och jag ligger i sängen redan så det blir nog sova snart för hela familjen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar